Rusya Cumhurbaşkanı Putin ve Almanya Başbakanı Scholz, Almanya’nın Rusya'dan gaz ithalatıyla ilgili görüştü. Rus basınında, ödemelerin rubleyle yapılması konusunda görüşmeler yapılacağı belirtilirken, Almanya’dan gelen açıklamadaysa, ödemelerin euroyla yapılmaya devam edeceği kaydedildi